VOLBA ELEKTRONICKÉ FORMY KOMUNIKACE

Aplikací se rozumí: on-line aplikace Me Pojistky (dále jen "Aplikace").

Provozovatelem Aplikace je společnost TIFRA s.r.o., IČO: 066 49 581, se sídlem Opletalova 1015/55, Nové Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 286256 (dále jen "Společnost").

Společnost je v rámci své činnosti registrována u České národní banky v postavení samostatného pojišťovacího zprostředkovatele dle zákona č. 170/2018 Sb. o distribuci pojištění a zajištění.

Společnost poskytuje prostřednictvím Aplikace Klientům (1) (dále jen "Klienti") služby  spočívající ve srovnání nabídek služeb a produktů třetích stran [spolupracujících pojišťoven (dále jen "Spolupracující pojišťovny")] v oblasti neživotního pojištění (zejména v podobě povinného ručení a havarijního pojištění osobních motorových vozidel) (společně dále jen "Produkty") a současně ve zprostředkování možnosti řešení pojistných potřeb Klientů a požadavků Klientů v oblasti neživotního pojištění dle kritérií zadaných Klientem v Aplikaci prostřednictvím zprostředkování možnosti uzavření smlouvy na Produkty mezi Spolupracující pojišťovnou a Klientem (dále jen "Pojistná smlouva"). Společnost dále poskytuje Klientům prostřednictvím Aplikace možnost využití služby/ funkce "Bezpečná jízda" (dále jen "Funkce") (vše v tomto odstavci uvedené společně dále jen "Služby").

Podmínkou uzavření Pojistné smlouvy a/ nebo poskytování Služeb Klientovi může být (v závislosti na aktuálním technickém rozhraní Aplikace) registrace Klienta v rámci Aplikace, a to prostřednictvím vyplnění předepsaných údajů v rámci formuláře umístěného v Aplikaci, čímž bude vytvořen účet Klienta (dále jen "Účet"). Bližší informace o Účtu a jeho vytvoření lze nalézt v dokumentu zveřejněném v rámci Aplikace a nazvaném "Obchodní podmínky provozovatele on-line aplikace Me Pojistky" (dále jen "OP").

Služby jsou Klientům poskytovány on-line prostřednictvím Aplikace a/ nebo skrze e-mailovou adresu, kterou si Klient určí při své registraci a vytvoření Účtu (dále jen "E-mailová adresa").

Klient společně s vytvořením Účtu souhlasí s tím, aby mu byly informace a dokumenty týkající se Pojistných smluv a/ nebo Služeb ze strany Společnosti poskytovány prostřednictvím Účtu a/ nebo e-mailových zpráv doručených na E-mailovou adresu a Klient si tak volí elektronický způsob poskytování informací a dokumentů souvisejících s Pojistnými smlouvami a/ nebo se Službami.

Informacemi a dokumenty týkajícími se Pojistných smluv a/ nebo Služeb se rozumí zejména, nikoliv však výlučně: a) informace o Společnosti jakožto pojišťovacím zprostředkovateli;

b) záznam z jednání týkající se sjednání Pojistné smlouvy; c) příslušné dokumenty Spolupracující pojišťovny jako např. předsmluvní informace, Pojistná smlouva a pojistné podmínky; d) OP; e) zásady ochrany osobních údajů (které Společnost získala přímo od Klienta jakožto subjektu údajů v rámci Aplikace, nebo z jiného zdroje); f) seznam Spolupracujících pojišťoven.

V případě, že o to Klient Společnost požádá, budou mu informace a dokumenty týkající se Pojistných smluv a/ nebo Služeb Společností zaslány též v listinné podobě na adresu, kterou Klient Společnosti sdělí. Takovou svou žádost může Klient Společnosti doručit prostřednictvím (i) své E-mailové adresy na e-mailovou adresu Společnosti info@mepojistky.cz; nebo (ii) písemně na adresu sídla Společnosti.

Klient dále společně s vytvořením Účtu souhlasí s tím, aby mu byly ze strany Společnosti prostřednictvím Účtu a/ nebo e-mailových zpráv doručených na E-mailovou adresu zasílány také marketingová sdělení. Marketingovými sděleními se rozumí zejména, nikoliv však výlučně: a) informace o stávajících Klientovi poskytovaných Službách; b) informace o Službách, které by mohl mít Klient zájem využít, a to včetně nabídky využití těchto Služeb;

c) informace o produktech a službách třetích osob, a to včetně nabídky využití těchto služeb. Klient je oprávněn tento svůj souhlas kdykoliv odvolat, a to oznámením Klienta o odvolání tohoto souhlasu doručeným Společnosti buďto: (i) prostřednicím e-mailové zprávy odeslané z E-mailové adresy na e-mailovou adresu Společnosti info@mepojistky.cz; (ii) "odhlášením odběru" přímo prostřednictvím odkazu umístěného v každé příslušné e-mailové zprávě Společnosti doručené Klientovi; (iii) písemným oznámením doručeným na adresu sídla Společnosti.

V Praze dne 1.1.2023
TIFRA s.r.o.

SEZNAM SPOLUPRACUJÍCÍCH POJIŠŤOVEN

Společnost TIFRA s.r.o., IČO: 06649581, se sídlem Opletalova 1015/55, Praha 1 – 110 00, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 286256 vedenou u Městského soudu v Praze ("Společnost") tímto v souladu se zákonem č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění ("ZDP"), poskytuje svým klientům níže uvedené informace.

V souvislosti se zprostředkováním pojištění klientům Společnost spolupracuje s následujícími pojišťovnami:

  • Allianz pojišťovna, a.s.
  • Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.
  • ČSOB Pojišťovna, a. s.
  • Direct pojišťovna, a.s.
  • INTER PARTNER ASSISTANCE, organizační složka
  • Pillow pojišťovna a.s.
  • Pojišťovna VZP a.s.
  • Slavia pojišťovna a.s.
  • UNIQA pojišťovna a.s.

INFORMACE O POJIŠŤOVACÍM ZPROSTŘEDKOVATELI

Společnost TIFRA s.r.o., IČO: 06649581, se sídlem Opletalova 1015/55, Praha 1 – 110 00, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 286256 vedenou u Městského soudu v Praze ("Společnost") tímto v souladu s §88 zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění ("ZDP"), poskytuje svým klientům níže uvedené informace.

I. Informace o zprostředkovateli

Společnost je pojišťovacím zprostředkovatelem, který je zapsán do registru vedeného Českou národní bankou podle ZDP, a to jako samostatný zprostředkovatel provozující činnost zprostředkování pojištění. Územním rozsahem činnosti je Česká republika. Zápis v registru je možno ověřit na internetových stránkách ČNB.

Společnost zprostředkovává pojištění jménem pojišťoven, se kterými spolupracuje. Společnost tak vystupuje vůči klientům a své služby poskytuje v pozici pojišťovacího agenta dle § 12 odst. 1 písm. a) ZDP.

II. Vztah s pojišťovnami

V souvislosti se zprostředkováním pojištění klientům Společnost zastupuje následující pojišťovny:

  • Allianz pojišťovna, a.s.
  • Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.
  • ČSOB Pojišťovna, a. s.
  • Direct pojišťovna, a.s.
  • INTER PARTNER ASSISTANCE, organizační složka
  • Pillow pojišťovna a.s.
  • Pojišťovna VZP a.s.
  • Slavia pojišťovna a.s.
  • UNIQA pojišťovna a.s.

Společnost prohlašuje, že nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a kapitálu žádné pojišťovny, se kterou Společnost spolupracuje a jejímž jménem má/může být uzavřena pojistná smlouva na základě doporučení Společnosti.

Společnost prohlašuje, že žádná pojišťovna, se kterou Společnost spolupracuje a jejímž jménem má/může být uzavřena pojistná smlouva na základě doporučení Společnosti, ani žádná osoba ji ovládající, nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a kapitálu Společnosti.

III. Odměna zprostředkovatele

Společnost je za svoji činnost odměňován jednotlivými pojišťovnami, se kterými při své činnosti spolupracuje na základě s nimi uzavřených obchodních smluv, a to ve formě sjednaných provizí (odměn) za výkon zprostředkovatelské činnosti v pojišťovnictví. Zprostředkovatel není odměňován přímo klientem.

IV. Odpovědnost za škodu, reklamace služeb a podání stížností

Společnost odpovídá za škodu způsobenou výkonem činnosti pojišťovacího zprostředkovatele ve smyslu ZDP, a pro tyto případy je ze zákona povinně pojištěna. Odpovědnost za škodu se současně řídí i dalšími obecně závaznými právními předpisy.

V případě nespokojenosti klienta s postupem či jednáním Společnosti se klient může se svou stížností či žádostí o nápravu obrátit přímo na Společnost, a to prostřednictvím emailové zprávy zaslané na emailovou adresu info@mepojistky.cz, telefonicky na tel. čísle +420 777 432 513 nebo písemně na adrese sídla Společnosti.  

S případnou stížností na Společnost se lze rovněž obrátit na dohledový orgán, kterým je Česká národní banka. Případnou žalobu na Společnost lze podat u věcně a místně příslušného soudu.

Každý klient Společnosti má v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, přičemž subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v případě distribuce neživotního pojištění je Česká obchodní inspekce. Bližší informace o způsobu a podmínkách mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je možno nalézt na https://www.coi.cz/.

1 Klientem se rozumí také jiná fyzická osoba, která využívá Aplikaci a Služby poskytované Společností.